erikmulder.reismee.nl

Afscheid nemen!

Het is natuurlijk erg leuk om aan een nieuw avontuur te beginnen, maar er zit een keerzijde aan; namelijk afscheid nemen!

Voor een minimaal een half jaar laat ik familie, vrienden en Nederland achter om taartjes te gaan bakken in Parijs.

Dinsdag de 27ste was mijn laatste werkdag bij Progress Europe, waar ik 1,5 jaar met plezier heb gewerkt. Omdat ik deze tijd flink had opgeschept over mijn bakkunsten moest ik dat natuurlijk laten zien bij het afscheid. Een Hema taart zou niet echt gewaardeerd worden denk ik. Dus heb ik wat lekkers gemaakt

Als dank voor het werken bij Progress ( en de gezelligheid :) )kreeg ik van mijn lieve collega's een mooi cadeau! Een mand met mooie bak spulletjes, een VVV bon en het boek van Heel Holland bakt. Ook heeft de grafisch ontwerper flink gephotoshopt met mijn Facebook foto's en een paar grappige en zeer mooie collages gemaakt.

Familie


Ook van de familie moet natuurlijk even goed afscheid genomen worden, dit heb ik gisteren gedaan met een lekker etentje. Het menu was;

Voor: een galette ( pannekoekje van boekweit ) met een gebakken eitje en bechamel saus er bij in

Hoofd: Poulet Blanquette, kippendij in een witte saus met paddestoelen.

Na: Panna Cotta ( Maak dit! super simpel en gegarandeerd succes ) met karamel blauwe bessen-saus

En het belangrijkste was natuurlijk de gezelligheid en om nog een laatste keer met z'n alle bij elkaar te zijn. Dat gaat toch zeker een half jaar niet meer gebeuren.

Bedankt voor het lezen. Nog 3 dagen voor vertrek!

Reacties

Reacties

Falco

Ziet er weer goed uit Mulder! Heel veel plezier en wel van alles even een kiekje schieten zodat wij lekker kunnen kwijlen hier in NL. Geniet er van, zijn er een hoop die er van dromen om een tijdje naar het buitenland te gaan om hun dromen te verwezenlijken maar weinigen die het doen! Succes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!